nak jadi penulis..

assalamualaikum..

     saya baru 12 tahun..dek kerana tak sabar2 nak jadi penulis..,saya telah menghasilkan 2 buah nopen <novel pendek> dan terkini sedang menyiapkan sebuah cerpen..semua tuh saya cuma jadikan koleksi peribadi..tak berani nak tunjuk kat orang sebab masih ragu2 dengan kemampuan sendiri..al-maklumlah baru 12 tahun..

     cikgu bahasa melayu saya yang juga merupakan seorang penulis selalu cakap.., "nanti kalau Fatwa buat novel..,ingat..saya orang pertama yang dapat baca novel awak..manalah tau..,10 tahun lagi saya dapat bungkusan..,ada novel karya FATWA IRSALINA.."..,lagilah tak sabar2 nak buat novel!! buat novel tuh dah tentu..,insyaallah suatu hari nanti..tapi 10 tahun lagi tuh x comfirm lah cikguuu...masa tuh baru 22 tahun

      nak jadi penulis...impian yang belum tentu lagi tercapai..,tapi sedaya upaya akan saya cuba realisasikan..manalah tau..,mungkin beberapa belas tahun lagi baru cikgu tuh dapat bungkusan yang ada novel karya FATWA IRSALINA..hehe..masa tuh cikgu larat lagi ke nak baca novel?? beberapa belas tahun lagi tuh cikgu mestilah dah t_ _..

p/s : walaupun saya rajin menulis..,tapi malas sangat update blog.rajin jenguk jer hari2..jenguk blog sendiri n blog orang lain..tengok kreativiti seseorang blogger tuh menghias blog..  :)

Terima kasih kerana sudi membaca entry Queen !! Jangan lupa untuk meninggalkan komen anda.. InsyaAllah , di lain hari Queen pula akan meninggalkan komen di entry anda.. :)

10 pinky mengomel:

MissCt a.k.a MuqDeq said...

Aminnn....
M0ga2 tercapai impian adeq tu k.. :)

aiNa yaZiD said...

teruskan usaha. di mana ada kemahuan di situ ada jalan. mudah-mudahan adk dapat capai cita-cita itu. keep it up dear.!=)

Queen Of Heart said...

thnx sis..!!

aiNa yaZiD said...

dear..sis ade tag kamu di entry..feel free dtg ye. =)

Queen Of Heart said...

okay!!

Syafiq Salim said...

what ?? 12 years old....

btaw, all the best...
jdikn blogging pun tempat berkarya cam wazrul shah..

nurin said...

hye..
saya nurin, dan saya telah menfollow awk. harap awk dapat follow & komen entry saya balik ;D

Ratu Lissa said...

http://lisa-love-life.blogspot.com/2011/08/senarai-nama-peserta-contest.html jom baca, tapi tak boleh undi.. sbb kau pun menyertai, huhu~

cik tikah said...

wow!!! baguslah kalau dah ada impian. cik tikah doakan awak dapat jadi penulis yang berjaya, ok? :)

Queen Of Heart said...

thnx cik tikah..!!!