Apa yang anda lakukan bila terkenang masa lalu ?

Assalammualaikum  :)

Internet buat hal 3-4 hari . Huh ! Tapi tak apalah . Nak membebel pun tak guna dah . Internet dah okey . Lagi sihat dan cergas dari dulu . HAHA  :D

Back to the main story . Apa yang awak , awak dan awak semua buat bila terkenang masa lalu ? Kenangan-kenangan dulu  . Menangis ? Ketawa ? Tersenyum ?

  

Yang mana satu ? Kalau Queen , Queen akan tersenyum , kadang-kadang tergelak , lepas tu mengeluh panjang sambil cakap , ' Cepatnya masa berlalu.. ' - Ececehh . Korang pulak ?

Sekarang , tengah tersenyum tengok gambar ni . Actually , tengah membelek gambar-gambar lama .


Nampak biasa , tapi menyimpan makna yang luar biasa ~ ;D

Hah , korang buat apa bila teringat kenangan-kenangan lama ? 


Terima kasih kerana sudi membaca entry Queen !! Jangan lupa untuk meninggalkan komen anda.. InsyaAllah , di lain hari Queen pula akan meninggalkan komen di entry anda.. :)