Penyertaan Giveaway Ditutup !

Assalammualaikum . ** tolong baca sampai habis

Dengan ini , saya , Queen Nouvelle mewakili Ratu Lissa setelah berabad menunggu dia online , ingin mengumumkan , penyertaan Giveaway ditutup ! Titik , Noktah , Muktamad ! Tak payah nak merayu buat muka comel mintak tempoh GA ditambah . Dah terLAMBAT ! haha ~

Okay , Queen nak bagitau pada yang belum tau . Ada yang tanya bila pemenang diumumkan . Queen dan Ratu akan umumkan pemenang naik cuti sekolah nanti . Tak sure hari apa , pukul berapa . 

Dan , ada yang bagitau link diorang tak ada dalam list peserta . Ni dah sah-sah tak baca entry betul-betul , main redah jer carik link . Queen dah bagitau kat awal ENTRY yang Queen hanya list kann peserta yang hantar link ke blog Queen . Kalau link korang tak ada dalam list yang Queen dah buat , maybe link korang ada dalam list Ratu . > Entry List Peserta Dari Blog Ratu <

Kalau link korang tak ada dalam dua-dua list , baru korang inform Queen atau Ratu . Sertakan sekali link entry korang tuh , ya  (:

psstt , terlambat update entry penutup GA nie . tenet buat hal sepanjang hari ~

sekian , wassalam =='


Terima kasih kerana sudi membaca entry Queen !! Jangan lupa untuk meninggalkan komen anda.. InsyaAllah , di lain hari Queen pula akan meninggalkan komen di entry anda.. :)

8 pinky mengomel:

litle sister said...

Okayy , saya pasti akan tunggu bila diumumkan nanty ^^

FatinKpopLover said...

wah..mmg x disangka seramai 200 org yg menyertai giveaway ni termasuk saya. wowoot! :D

FatmaFazira said...

saya ada entry pasal ga ni haritu . http://fafazira.blogspot.com/2012/03/1st-giveaway-by-ratu-queen.html . knpe xde dlm list ek?

aRa ❤ aFiq™ said...

xsmpt nak join.. sobsob

AMNA said...

Salam , :)

Saya dah tukar link blog .

akubencihacker.blogspot.com -->
http://cerita-amna.blogspot.com/

maafkan saya ..

Miss Primadona said...

bila nk umumkan pemenang nie?

Cik Amal said...

im follow ur blog

anda di tag
http://sayacikamal.blogspot.com/2012/04/segmen-blogwalking-follow-by-hajar_20.html

Ratu Lissa said...

mak cik , aku rindu kau ! muahahahahahahaha

mak tau tak de keje nyah , tpi mak sukeeee , hahahaha