Aku fanatik Erul AF9!!!

     Tanpa aku sedar..,setiap minggu aku tertunggu2 konsert mingguan AF9.Bila konsert bermula,tanpa aku sedar..,aku ternanti2 persembahan Erul.Bila Erul buat persembahan,tanpa aku sedar..,hati aku kuat mengatakan yg Erul mesti masuk final.
     Tanpa aku sedar..,rupa2nya aku salah.Erul tak masuk final.Erul tersingkir d minggu ke-9.Kenapa Erul disingkirkan??Kenapa tak dibiarkan 5 peserta maju ke final??AKU NAK TENGOK ERUL DI FINAL!! AKU NAK TENGOK ERUL NYANYI LAGU LEGASI CLEOPATRA DI PENTAS AKHIR!!
     Tanpa aku sedar...aku sangat memberontak dengan penyingkiran Erul.Kenapa aku marah bila Erul disingkirkan??Bukan ke aku cuma minat Lena??
     Lepas Erul disingkirkan,baru aku sedar...aku sebenarnya fanatik Erul!!AKU FANATIK ERUL AF9!!

                                                                        ERUL AF9

cute kan?? ade rupa artis korea...memang sesuailah dia dengan k-pop.sayangnya dia tersingkir...sampai sekarang aku masih terkilan dengan penyingkiran dia. ERUL !!!

okay..sebelum berhenti menaip..,nak share gambar Lena AF9..

                                                                           LENA AF9

Lena nie Naib Juara AF9..suka suara Lena..,ala2 rock gitu..tapi nyanyi lagu balada pun best..serba boleh !!! 

                                              


Terima kasih kerana sudi membaca entry Queen !! Jangan lupa untuk meninggalkan komen anda.. InsyaAllah , di lain hari Queen pula akan meninggalkan komen di entry anda.. :)

5 pinky mengomel:

Ratu Lissa said...

fatwa, same as me lah. aku pun suka lena. tak tau kenapa. bila dah benci fina, segala tindak tanduk dia aku tak suka. cuma, sedikit terkedu tatkala aznil mengumumkan erul terkeluar..

Queen of my blog said...

sedikit??bjam2 aku terkedu tau x??nk erul g final..

Ratu Lissa said...

ye ke cam tu? agak melampau bunyinya. tak sangka aku kau fans erul... kau tau tak? aku sasarkan, erul, lena, pegi final. rupanya.. aduhai

Ratu Lissa said...

aku bca balik post kau yg nie, kau tau tak? kau bkn fanatik erul, tapi batak!

Queen Pinky said...

klau boleh like kau punya comment yg last nyh aku like taw..