Apa yang anda lakukan bila terkenang masa lalu ?

Assalammualaikum  :)

Internet buat hal 3-4 hari . Huh ! Tapi tak apalah . Nak membebel pun tak guna dah . Internet dah okey . Lagi sihat dan cergas dari dulu . HAHA  :D

Back to the main story . Apa yang awak , awak dan awak semua buat bila terkenang masa lalu ? Kenangan-kenangan dulu  . Menangis ? Ketawa ? Tersenyum ?

  

Yang mana satu ? Kalau Queen , Queen akan tersenyum , kadang-kadang tergelak , lepas tu mengeluh panjang sambil cakap , ' Cepatnya masa berlalu.. ' - Ececehh . Korang pulak ?

Sekarang , tengah tersenyum tengok gambar ni . Actually , tengah membelek gambar-gambar lama .


Nampak biasa , tapi menyimpan makna yang luar biasa ~ ;D

Hah , korang buat apa bila teringat kenangan-kenangan lama ? 


Terima kasih kerana sudi membaca entry Queen !! Jangan lupa untuk meninggalkan komen anda.. InsyaAllah , di lain hari Queen pula akan meninggalkan komen di entry anda.. :)

16 pinky mengomel:

ctk said...

bila teringat kenangan lama, ct akan menangis sbb rindu sgt2..huhuhu

twinscraftlife said...

Hi! 안녕하세요~~! please do visit our blog! we sell
purely handmade products such as pouch,
earrings, cards, hp strap, cute items!
쇼핑하시면 더 감사합니다~~^^
http://twinscraftlife.blogspot.com
http://thesoaplicious.blogspot.com

Edy Fee said...

syokkan belek gmbr lama
imbau kngan

Wanieys said...

kenangan masa lalu kalau yg happy gelak sorang2...klu yg tak happy rasa mcm xmau kenang dh la kihkih

syahnaz said...

follow..
salam perkenalan
http://kliktekan.blogspot.com/

Nurulee said...

Bila teringat kenangan lama rasa nak ulang time balik. Haha =D

http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/dinosaur-eggs.html

Lily Puteh said...

takde gambar time sekolah pun :(

nn lylyn said...

kalau trkenangkan yg xberapa best..geleng2 kepala sorg2 =)

Cik tikah said...

kadang2 happy kadang2 sedih. hehe

Cik Ila Nabila said...

teringat masa darjah 6....banyak kenangan yang tidak akan kulupa....

Cik Ila Nabila said...

teringat masa darjah 6..terlalu banyak kenangan bersama rakanku dan guru-guruku yang ku segani

dyabunga said...

samalah.kalau tgk pic lama secara automatik dya akan tersenyum.hhihi

diera_nadiera ulalaaa~ said...

^_^ oh si comel! awk wat akak rindu zaman persekolahan. ^_^

twinscraftlife said...

Hi! 안녕하세요~~! please do visit our blog! we sell
purely handmade products such as pouch,
earrings, cards, hp strap, cute items!
쇼핑하시면 더 감사합니다~~^^
http://twinscraftlife.blogspot.com

http://thesoaplicious.blogspot.com

Outbound di malang said...

nice :)
ditungggu kunjungan baliknya :)

Sophia Hany said...

Rasa sdih sngt..Alangkah bgusnya kwn dlu dan kwn skrang sama